Bare SÅ KLAR da Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Som : Kjerringråd? (Er i dag 39+5) Eller er dette også noe som lager maserier? Det MESTE ellers er prøvd for å si det slik! Anyone??
Bare SÅ KLAR da Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2009 oj.. 2 innlegg på det samme. He he.. trodde ikke denn kom med jeg... Holder å svare på det ene da )
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Prøvde ammete ja, men om den hadde så mye effekt det vet jeg ikke.. Hadde mye maserier, mend et er jo umulig å si hva det skyldtes igrunn.. Prøvde så og si alt av kjærringråd, og tuppa kom 1uke før - var moden ei uke før det Skal drikke slik te denne gangen også, om ikke annet fordi den var sinnsykt god
Bare SÅ KLAR da Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 Ok. Da er det vel bare ut å løpe å kjøpe for min del. Vasking - ta det med ro - sex - bære ved - nei ingen ting av dette som funker hos meg. Ja da, hoppe i dusjen da og på helsekosten here I come..
Nea og juniors mamma Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Lite spørsmål; hva heter teen og hva inneholder den, urter????
Bare SÅ KLAR da Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2009 Akkurat vært å kjøp denne nå, og det er kun urter den inneholder. Siden jeg har termin på sødag spurte jeg om det var ok å begynne med denne nå. hun sa det var veldig lurt! Så nå skal jeg jammen meg koke en kopp te.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 men om den ikke fungerer på fødselen så hjelper det jo på å få lettere igang melkeproduksjonen
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Bringebærblad te som kjøpes på helsekosten er anerkjent som hjelp til modning! (Det var denne teen jeg tenkte på da du skreiv ammete, ikke annen urtete) http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/rubu_ida.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå