Venter nr 2 :) Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Er i uke 20 og føler det ser ut som jeg er gravid i 6. mnd... Er gravid for 2. gang og vet en kan bli større fortere når livmora har vært utvida før, men såå svær såå fort?? hehe. er ca på størrelse med et par stk jeg vet skal ha to mnd før meg, og begge de er andre- og tredjegangs gravide. Noen som har det på samme måte?
susa1 Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Hei:) Er i uke 20 jeg også men føler det motsatt. Er tredjegangs og lurer på når jeg skal bli større, he he..... Men vi er jo alle så forskjellige også så......
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er annengangs og venter tvillinger. Har fått mage svææært fort, så ut som 6-7 mnd på vei i følge bilder jeg har fra forrige svskap. Er nå 16+5 og magen har forduftet omtrent helt.. jeg skjønner ingenting??? Livmoren går til over navelen, den kom i rekordfart, kjenner kantene på den enda over navelen, men når jeg står og ser meg i speilet er magen omtrent borte?? Merkelige greier.. pøblene har gjemt seg for mamma allerede.. popper vel ut igjen neste uke. Heldigvis skal jeg på ord ul til mandag og får se at alt er bra da tenker jeg.
b10na&lillegull Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Førstegangs, 20+0 idag, livmoren ligger rett over navelen, men magen er ikke så veldig stor, men navelen har begynt å poppe litt ut !
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 jeg er også andregangs, er 21+0 i dag og livmora når til navlen, og magen er kjempestor under navlen, også strekkes huden så mye at det svir i strekkmerkene jeg fikk etter jeg gikk gravid sist, men jeg har gått ned i vekt merkelige greier det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå