Gå til innhold

Nam nam nam :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må dere bare prøve jenter, d er sundt og godt :)

Appelsin i små biter med vanilje kesam på, d er bare helt himmelsk altså!! Og så er det sundt i tillegg, visste ikke at noe som smakte så godt kunne være så sundt... smaskens.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes knallgodt ut..

Kan jo lage en fruktsalat også.. Med kiwi, eple, appelsin, banan osv..:)

Nam, det vil jeg ha til dessert idag :)

Skrevet

D fikk jeg også lyst på!! Fruksalat til dessert, d skal bli :)

Skrevet

En annen ting som også er sunt, og utrolig godt...

Skjær opp gulrot, blomkål, kålrabi og agurk i "sticks"..

Lag dip av mat-yoghurt og holiday dip pulver...

Så dipper du grønnsakene oppi.. SINNSYKT godt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...