¤mitzi¤ Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Dette må dere bare prøve jenter, d er sundt og godt Appelsin i små biter med vanilje kesam på, d er bare helt himmelsk altså!! Og så er det sundt i tillegg, visste ikke at noe som smakte så godt kunne være så sundt... smaskens....
mai^prinsessa Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Det hørtes knallgodt ut.. Kan jo lage en fruktsalat også.. Med kiwi, eple, appelsin, banan osv.. Nam, det vil jeg ha til dessert idag
¤mitzi¤ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 D fikk jeg også lyst på!! Fruksalat til dessert, d skal bli
mai^prinsessa Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 En annen ting som også er sunt, og utrolig godt... Skjær opp gulrot, blomkål, kålrabi og agurk i "sticks".. Lag dip av mat-yoghurt og holiday dip pulver... Så dipper du grønnsakene oppi.. SINNSYKT godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå