Silja FullFres McQueen Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hvilken voks bruker dere? Vurderer å begynne selv, da det fort blir noen kroner å gjøre det i salong. (Har gjort det i salong i noen måneder nu...) Men nu er jeg i innsparingsmodus, og da sparer man der man kan! =) Så, kom med tipsene deres! =D
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 *dytter igjen* =)
cherry coke Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Gjøre selv?? Er ikke det grisevondt??=)
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2009 Er vel ikke vondere å gjøre det selv, enn om noen andre skal gjøre det?
prekæs Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Jeg hørte om en som fikk "jobben" gjort hos hudpleier. Gikk fint det...men tampongen fulgte med:S
Tøysetipp Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Be hønki ta jobben. Vita har noen som funker greit. Men, ikke like bra som i salong seffers.
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2009 Ja, han har allerede meldt seg som frivillig.. Hehe ;D Neei, regner med at det ikke blir like bra nei, så jeg kommer nok til å begynne på salong igjen etterhvert. Må bare skjære litt med sparekniven ei stund først... Hehehe, tampongen fulgte med ja... Årets julebordhistorie det da. Jeg og hun som voksa meg begynte å snakke om det der en gang, og vi knakk sammen i latter begge to, for vi såg for oss hvordan det hadde blitt... *klæsk - rett i veggen* Hehehe.. ;P
Tøysetipp Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Hva man kaller en utakknemlig jobb. Jmf. tampongen.
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 11. februar 2009 Hehe, ja fysj... ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå