Gå til innhold

Dere som vokser dere selv nedentil.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken voks bruker dere? Vurderer å begynne selv, da det fort blir noen kroner å gjøre det i salong. (Har gjort det i salong i noen måneder nu...) Men nu er jeg i innsparingsmodus, og da sparer man der man kan! =)

 

Så, kom med tipsene deres! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

Skrevet

*dytter igjen* =)

Skrevet

Gjøre selv?? Er ikke det grisevondt??=)

Skrevet

Er du gal? Hørt om hårfjerningskrem;)

Skrevet

Er vel ikke vondere å gjøre det selv, enn om noen andre skal gjøre det? ;)

Skrevet

Jeg hørte om en som fikk "jobben" gjort hos hudpleier. Gikk fint det...men tampongen fulgte med:S

Skrevet

Be hønki ta jobben. Vita har noen som funker greit. Men, ikke like bra som i salong seffers.

Skrevet

Ja, han har allerede meldt seg som frivillig.. Hehe ;D Neei, regner med at det ikke blir like bra nei, så jeg kommer nok til å begynne på salong igjen etterhvert. Må bare skjære litt med sparekniven ei stund først... ;)

 

Hehehe, tampongen fulgte med ja... Årets julebordhistorie det da. ;) Jeg og hun som voksa meg begynte å snakke om det der en gang, og vi knakk sammen i latter begge to, for vi såg for oss hvordan det hadde blitt... *klæsk - rett i veggen* Hehehe.. ;P

Skrevet

Hva man kaller en utakknemlig jobb. Jmf. tampongen.

Skrevet

Hehe, ja fysj... ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...