Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 nei - man må betale en egenandel. et par hundre pr gang eller noe
Rapunzella Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 En må betale en egenandel, på ca 130 kr per gang, tror jeg. Vet faktisk ikke helt hvordan det er hvis det er svangerskapsrelatert - mulig det da dekkes, men det kan du finne ut ved å ta en telefon til Nav, vil jeg tro.
januarsurprise Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Det kommer an på hva som står på henvisningen din, og om du bruker en fysioterapaut med kommunal avtale. Står det f.eks. "bekkenløsning med gangvansker" får du det gratis, men de fleste henvisninger gjelder helseplager du ikke får dekket 100% av det offentlige. Du står jo fritt til å velge fysioterapaut (man MÅ heller ikke ha henvisning lenger), så en med kommunal avtale er det rimeligste alternativet.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 jeg fikk det gratis etter jeg hadde nådd frikortgrensa, på samme måte som når man går til fastlegen eller legevakta... er et par år siden da, aner ikke hvordan reglene er for øyeblikket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå