Gå til innhold

Bor en jente i magen min:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Ultralyd på mandag, og fikk vite at jeg venter en jente:D Ble satt frem 3 dager igjen, så har termin 6.juli:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse masse grattis :) Så artig :) Har dere tenkt på navn?? Gleder meg til jeg skal på UL men d blit vel ikke før litt ut i mars... :)

Skrevet

Så gøy :) Jeg venter også en liten prinsesse.. Akkurat en mnd før deg.. 6.juni :)

Skrevet

Tusen takk=D Var en fantastisk og ubeskrivelig følelse og se den lille jenta på skjermen:D Ang navn er jeg/vi fortsatt i tenkeboksen. Har noen forslag, men må nok se om jenta passer navnet når hun kommer ut:)

Skrevet

Så morro HI:D:D

Håper vi får se det neste gang jeg skal på Ul også.

Mange uker er du?

HUsker med lillegutt fant vi fort ut at det var gutt.. så håper vi kan se det nestegang jeg skal på Ul:) spennendes

Skrevet

jeg venter også en liten pike :) pike nummer to blir det her i huset, har termin 26.juni :))

Skrevet

Var spent på forhånd om alt var som det skulle være og om de kunne se det:) Trodde jeg var 19+0 da, men ble satt frem 3 dager igjen (ble også satt frem 3 dager på tidlig ul i uke 9) så er 20 på fredag, og halvveis =D

Skrevet

Gratulerer! Så gøy :) Vi er nesten akkurat like langt på vei vi da - jeg har termin 4.juli, er 20 uker på torsdag! Hvor skal du føde?

Skrevet

Gratulerer :)

Jeg venter også en jente. :) Har termin 26.Juni : )

Skrevet

det bor ei prinsesse i magen min og , å jeg har termin 30 mai.. :)

Skrevet

Hei hei! Skal på ul på mandag, kanskje jeg har rett på mine antakelser om det er en jente jeg har i magen? Håper den lille vil vise seg fram da! ;-)

Skrevet

Har hatt jentefølelse fra dag èn, så kunne stole på den ja:D Gleder meg til prinsessa kommer nå:D Gleder meg til å se henne og holde henne i armene mine og kose med henne:D Er så stolt :D

Skrevet

Hun er iallefall aktiv:) Spreller som bare det fortiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...