ღhælgelainnღ Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 ute og går? Det er ikke noe som går i barnehagen nå, men hører stadig noen rundt omkring som har spysjuke? Blir det aldri ferdig - sukk!
Mayken Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Vi går igjennom dett for 2. gang på 3 uker nå desverre. Sist var det bare snuppa som var syk i over en uke. Denne gangen ligger hele familien rett ut. Ikke noe gøy når store og små er syke samtidig.
☆Anonymia☆ Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har nettopp hatt det,småen slapp billig unna med en spying......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå