Line ♥ Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hei. Jeg skal snart til legen min for 2. gang, da er jeg 12 uker på vei. 1. gangen jeg var der, så var det vanlig rutine: urinprøve, blodprøve, vekt, gynekologisk undersøkelse, og fylle ut noen papirer. Det jeg lurer på er: - Hva skjer andre gangen jeg er hos legen? - Skal jeg ta med barnefaren? Blir super glad om noen svarer )
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 tar urinprøve, veier deg, blodtrykk, hører hvordan u syns formen er, snakker litt om svangerskapet på det stadiet du er (de og jordmor har et ark de ofte følger der det står hva de skal ta opp på kontrollene, men usikker på om det var fra uke 16, kanskje?) svarer på eventuelle spørsmål du har, og det beste av alt: prøver å finne hjertelyden..! (om han ikke er en sånn som nekter før uke 15 og oppover, men de fleste prøver fra uke 12. min jordmor prøvde til og med da jeg var 10+3, bare for moro skyld fant en ikke, men vet at det er liv der uansett ) syns du burde ta med barnefar, for å høre hjertelyden for første gang er en helt fantastisk opplevelse han ikke burde gå glipp av.!
Line ♥ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Tusen takk for svar Klart han skal være med nå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå