Gå til innhold

Trojan.Brisv.A.inf. Hva gjør jeg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjørte et søk på Norton, og de fant dette. Hvordan fjerner jeg det?

Det står at det må fjernes manuellt, og jeg har altså ikke peiling:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått det,og selv min datakyndige gubbe fikk ikke til å fjerne det. Selve filen går heller ikke an å fjerne fra datamaskinen.

Skrevet

Møkk altså. Får håpe noen her vet..

Skrevet

Jeg svarte her om dagen på hvordan man gjør det... Skal se om jeg finner linken igjen ;)

Skrevet

Hvis det var det du svarte på anonymsiden, så gjorde jeg det... Men jeg fikk det ikke til:-( Kanskje jeg gjorde det feil?

Skrevet

Husker ikke hvor jeg svarte, men om det var der så er det ikke rart jeg ikke finner det når jeg leiter på skravle :P

Finner ikke igjen papiret som jeg har skrevet det ned på heller :s Men var noe med systemgjennoppretting???

Du må slette den filen som trojanen har infisert seg i :) Det finner du ut ved å trykke der det står trojan.brisv.A.inf.. Jeg er utrolig dårlig på å forklare da :o)

Men det forsvant hvertfall her :)

Nå må jeg bade minsten som fant ut at youghurt er sunt for håret :P

Men skal leite etter papiret å se om jeg kan forklare litt bedre ;)

Skrevet

Filen som er infisert ligger innpå dokumenter/incomplete, og en en sang fra limewire. (Har ikke limewire lengre) sangen varer i bare ett sek. så med andre ord ubrukelig. Men greia er at når jeg trykker slett, så får jeg bare opp at jeg trenger tillatelse for å utføre handlingen... Noen som vet hva jeg gjør da?

Skrevet

Det var det som skjedde her og :s Men når jeg hadde deaktivert systemgjennippretting og aktivert den igjen + fullt norton søk var trojanen vekke.

Skrevet

Har også fått den i en sang,men fra frostwire.. Dritt.. Hadde flere,men kun denne som ikke kunne slettes.

Skrevet

Forresten,så er den borte nå,uten at jeg har gjort noe i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...