AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hadde positiv el. test i går og vi bestemte oss brått for at vi ikke ville vente mer.. Etter en sa tidlig i desember hadde jeg planer og å vente leeeenge til neste pp, men sånn gikk det ikke gitt...:0) Har ikke mye forhåpninger om at det skal klaffe på første forsøk igjen, men nå er det jo faktisk en mulighet etter runden vi hadde i går kveld.. Rart og spennende på en gang! :0) Flere som er tilbake i prøvinga etter en sa her?
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Hei;) Så spennende. Mistet tidlig i januar. Og vi hoppet rett på prøving igjen. Satt dessverre ikke den 1.pp ettrer sa`en, men hååååper på en positiv test om 2 uker;) Prøvd lenge? Vi har prøvd i 7 pp nå. Er så utålmodig. Tulla vår satt på 2. pp. Tar damiana før el, og wild yam etter el denne pp. Kryssr fingrene for deg og håper spira sitter kjempefort!! KLEM
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Nei, vi har ikke prøvd lenge. Forrige spire satt vel på 2. forsøk og mistet i 11. uke.. Var veldig trist, og verre enn jeg hadde forestilt meg egentlig.. Datteren vår satt også på 2. forsøk, og da skjedde det ikke noe galt. Ble vel litt naiv av det og tenkte at det ikke skjedde noe galt med meg.. Så da får vi se hvordan det bærer i vei fremover. 7 pp, ja, da skjønner jeg du er utålmodig! Hadde nok gått på veggen jeg om det blir sånn..hehe Masse lykke til og krysser fingrene for deg også! Denne gangen er det deres tur!! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå