Gå til innhold

Er det mange førstegangsgravide her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.gangs jeg også. Aldri vært gravid før. Har vært i lykkerus siden jeg testet positivt i forrige uke, men i løpet av de siste dagene har det gått opp for meg at jeg synes at det også er veldig skummelt! Har jo aldri gjort dette før, og vet ikke helt hva vi går til.

Snart 31 år jeg;-)

Er 5+4, nesten samme som deg, Aiva!

Håper alt går bra for oss alle! Det skal det gjøre:-)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 4 sep:) Magen vokser og forma er stignade:)

Skrevet

Hei,

jer er også førstegangs (vært gravid en gang tidligere uten hell), det er jo utrolig moro dette her :) Blir jo glad for hvert nye symptom, selv om de ikke er så behagelige. Jeg har termin først i oktober, er 27 år.

Nå krysser jeg fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen.

Skrevet

Jepp. 33 år, og enda ikke over forfjamselsen. Termin foreløpig 19. okt. 5+5 eller noe tror jeg. :P Legetime neste mandag. Kun ømt i puppene, ellers ingen symptomer.

Skrevet

WOW =) vi e jo mange flere enn æ trudde =) Så bra da =)

Gratulere alle sammen =)

Æ e 26 år, fra Tromsø. Og e også kjempespent på alt som vente!

Har vært og e enda vannvittig dårlig om dagan...klare ingenting! Trøtt, oppkast og rett og slett bare dårlig... Off.. 8+6 idag (snart 9 =)) og håpe at æ skal bli bedre nærmere 12 uke....

Og æ grue mæ å!!! Masse... grue mæ til å føde æ.... og e så redd for at nåkka skal gå galt. Og e redd for at ongen skal være syk eller underutvikla... off, alt det rare man tenke på....

Va på ul i uke 6 og fikk se et stort, kraftig bankanes hjerte - det va fantastisk det =) Men e liksom enda litt bekymra...

Har første svangerskapskontroll i uke 11, og på ny ul i uke 12 og så til jordmorsenteret i uke 16.

Men e det bare mæ eller går tida merkelig sakte no...

Vel, håpe dåkker har det bra alle sammen =)

Skrevet

Førstegangsgravid her også! :) Blir 31 år i mai. Prøverørsmetoden måtte til her, da jeg har endometriose. Håper bare alt går bra!! Er så spennende dette. Skal til lege om litt over en uke..da er jeg ca 12 uker på vei. =)

Bor forøvrig i Trondheim.

Skrevet

Hei, jeg er også førstegangsgravid, med termin 20. oktober. Blir 33 i mai, og bor i Indre Østfold:)

Skrevet

Hei! Jeg er også førstegangsgravid. Er 11+5 i dag, så har termin rundt 1 sept. :)

Er fra haugesund og er 21 (snart 22)

Skrevet

Hei

Første gang jeg er gravid, 36 år og termin 1 oktober. Veldig spent:-) Har hatt mye magesmerter så de har tatt blodprøve hver uke, den øker heldigvis, så det går fortsatt bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...