Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg jobber med barn. Disse barna bli hentet med taxi og jeg setter de inn i taxien. Har et godt forhold med taxisjåføren. Han syns det er flott at jeg hjelper til, siden det er 10barn som skal inn i den taxien. Jeg setter barna på plass og tar på de sikkerhetsselen mens han finner frem seter og plasserer barna som skal lengst bak inn i taxien. Vi er på godfot og han har uttrykt før at han "liker meg". Jeg har ikke brydd meg nevneverdig om det, rett og slett fordi jeg er en familiemor. Vi har alltid slått av en prat om alt, været, livet hjemme, om vi har barn, familie ++ Vel - på mandag så hjalp jeg til med å sette inn barna igjen. Jeg gidder aldri å ta på meg ytterklær for det. Jeg gikk ut med en topp + en jakke. Toppen var en slik v-halsformet - men uten at den viste bryster eller omriss av brystene. Jakken var kneppet opp til brystene. Som jeg sa: Omrisset av brystene kunne IKKE vises. Han spør da: Er det ikke kaldt for deg? (også begynner han å TA på meg, ikke på brystene, men noen cm over. Nei sier jeg. SÅ begynner han å dra til siden litt av toppen for å prøve å SE på brystene. Jeg sa bare: Nei, nå får du slutte. Og han lo og viste meg SINE bryster som han sa. *hjelp* Etterpå sa han at han jobbet mye og at han hadde mange millioner kroner. På kødd sa jeg: Ja, du får gi meg noen millioner da, så får jeg kjøpt hus. Ja, hvis du blir med på date så. Haha, sa jeg.. Date, middag. Uten noe mer så er det greit. Uten noe mer ja, sa han og lo. Også kommer vi inn på at jeg tenker på slutte i jobben. Han ville ikke det. Jeg sa at det er flere ting som er årsaken til det. Bl.a at også min samboer..... så fikk jeg ikke sagt mer fordi han avbrøt med dette: Din samboer skal slå opp med deg? Ehh, nei.. Hvorfor skulle han det? Vil du ikke det? Ehh, nei.. For da kunne jeg jo steppet inn for deg. Med en gang. Jeg bare...??? Altså gubben er grei og alt det der, men jeg vil ikke ha slike tilnærmelser på JOBB!! Og at det ikke går an å snakke med en fyr uten at han må komme med slike tilnærmelser.. Guuud.. Og jeg kan heller ikke slutte med å hjelpe barna inn i taxien, når ingen sørger for å ha full kontroll over hvem som mangler ++ så må jeg det. Jaja, vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, bare få tømt meg..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Det første jeg tenkte på: Hvorfor i all verden forteller du denne mannen så masse om deg selv? Ha litt vett, og ikke gi så mye av deg selv til en fremmed. Jeg hadde ikke fortsatt og spøket med ham om den daten han snakka om. Jeg hadde sakt tvert nei det er ikke på tale, og hadde han prøvd og snakket mer med meg om det hadde jeg gått og latt han gjøre arbeidet alene. Må bare få sakt det en gang til, vær forsiktig med hvordan informasjon du gir ut om deg selv, familen din og jobben din!!! Håper du har lært, gi han en kald skulder neste gang . . .
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Så sifra om dette til HAM da, ikke til oss!
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Du inviterer jo litt til flørten også, da. Date og middag...? Hadde du ikke samboer? Altså ikke noe galt i en, i allefall fra din side, uskyldig flørt, men det høres ut som om det på et tidspunkt tippet over fra hygge-prat på jobb til kraftig flørting (kraftig i forhold til hvem dere er og hvor det skjer). Neste gang kan du gjøre som vanlig, prate, hjelpe barna osv og skulle han komme med noen som helst antydning til noe som er mer en vennskaplig, så sider du i fra. "Hei, du. Jeg er i et godt forhold og har barn, du er en hyggelig fyr, men jeg tror du har misforstått meg litt."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå