Gå til innhold

Jeg er litt flink vel? Litt? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada! Nå har jeg kutta ut all brusdrikking (utenom litt på lørdag) og det samme med snop, potetgull osv..

Det går forbausende bra! Koser meg med oppskjært frukt isteden:) Samtidig så har jeg begynt å gå mer turer, og skal satse mer særiøst på håndballen. Veldig fornøyd med meg selv nå altså!:):P

*klappe meg selv på skulderen* Hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er da!! Prøver å få til det samme, holdt hele forrige uke, men så sprakk jeg så vanvittig i helgen og klarer ikke å få det til å gå over, hehe..

Skrevet

Selvfølgelig er du flink!! Flink til å unngå meg på msn!! Jeg skrev noe til deg for ørtibørti timer siden, og du har ikke svart!! =@

Meeen, okei daseh... Du er jo flink med det andre du nevnte der oxo =)

Skrevet

En sprekk er ngen krise! Du kan starte på nytt igjen i dag vet du:):):)

Silja! jeg hørte du hadde skrevet, men det var F som så det, og da jeg skulle se var du borte., Skriv på nytt da.. Snuppa!;)

Skrevet

Var bare at Rubis fikk se et bilde av deg, og så knakk han sammen i latter... Hæhæhæ! (Grimasebildet) ;)

Skrevet

Hehehe! ler8 Er det så RART da??! Gode gud, ser jo ikke ut.. Stakkars, han er nok skada for livet;-)

Skrevet

Hehehe, syns du var fiiiin jeg! <3 Morsomste var vel at hver gang vi svippa innom akkurat den siden (hadde den oppe i ei egen fane), så satt han og knisa... ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...