Line Kristine Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har, som er ganske normalt i savngerskapet, lavere blodtrykk en vanlig. Men alikevel føler jeg at hjertet mitt dunker inne i det venstre øret. Det høres kanskje rart ut, men det er veldig plagsomt. En kollega av meg sa en gang i tiden at det er symptom på HØYT blodtrykk... Jeg er også til tider plaget av hodepine. Dette har jeg bare hatt under svangerskapet. Er 18 uker og ellers frisk som en fisk. Er noen der ute plaget med det samme? Dunk dunk det dunker nå!! Nesten så jeg tror at noen kan høre det hvis man hører inni øret mitt!
Fint_Lite Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg hører dunk dunk i øret om jeg har løpt eller er sliten, men da har jeg jo høyere blodtrykk.. Jeg er også tiltider plaget med hodepine, av og til uten grunn andre ganger forde jeg har for liten væskebalanse i kroppen. Drikke masse! Men blir hodepinene plutselig veldig intens skal jeg ringe legen for da skal jeg på en sjekk.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Trenger ikke være noe med blodtrykket heller...det er en hormonubalanse..eller hormonbivirkning som gjør at pulsen og slikt er helt vvill og man kjenner d dunke både her og der...og gravid vil si mye rare plager;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå