Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg ang. måling av Temp.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å måle tempen for å se om jeg har eggløsning. Tempen min lå på 36,6 før eggløsning. Tok eggløsningstester også som stemte overens med at den ble positiv 1-2 dager før tempen økte til 36,9 - og da ble også eggløsningstesten negativ igjen som sier at eggløsning er over.

Men dagen etter gikk tempen ned til 36,6 igjen og dagen etter der opp til 37 og har nå holdt seg på 37 grader i 10 dager.

Har noen kjennskap til dette? Betyr det at jeg ikke hadde eggløsning? Eller kan det bety at jeg prøvde å ha eggløsning, så klatre ikke kroppen å slippe egg, men så klarte den å slippe egg to dager senere??? (som best stemmer med min opprinnelige syklus på 26-27 dager) Har alltid stabil syklus.

Håper noen med erfaring eller kunnskap om dette orker å svare meg!!

Tusen takk:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har hatt eggløsning. Progesteron er det som gjør at tempene stiger. Det varierer i syklusen hvor mye produserer. Dette kan ofte være grunnen til at man plutselig får slike temperaturfall.

Så eggløsning har du hatt:)

Skrevet

Det hørtes jo positivt ut for meg:O) Er i min 8.pp etter siste MA og syns det er rart jeg ikke blir gravid igjen........ Har nemlig lest at om tempen svinger opp og ned så har man ikke hatt eggløsning. men her dippet den bare ned andre dagen etter mulig el. og deretter holdt seg høy, så jeg ble så usikker.

:o) Har ikm den 17.feb. Spennende

Skrevet

det er når den går opp og ned hele veien og i tillegg ikkke får tempskift, da har man ikke hatt EL Du har jo ett fint tempskille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...