Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 va hos legen i begynnelsen av januar pga smerter i magen... Viste seg at jeg hadde celleforandringer (ganske normalt visstnok, mn betyr at det kan være begynnelse på kreft). Ble innkalt t sygehuset, var der idag, å så har di klippa meg, skjert i livmora og tatt sprøyter inn i livmorå :/ Så får jeg vite resultatet om 4-6 uker... Noen her som har hatt dette? Hvordan gikk det?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Foretok de konisering? forstår ikke helt hva du mener med den der klippingen osv. Dette er hvertfall ganske så vanlig, og grunnen til at du får denne behandlingen er nettopp for å unngå at det kan få sjansen til å bli kreft:) Jeg vet om ei(ikke alle er like åpne om slikt), som etter koniseringen har fått barn:) Og ikke kreft:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 har hatt to ganger..er flere grader..har selv fått ett barn til etterpå. De fjernet en del og siste gangen nok... tok tester først hver tredje uke, så 6 mnd så ett år , er nå på vanlig 3 års kontorller som alle igjen etter 6 år går somregel bra! vitig å bli oppdaget tidsnok lykke til !!
molla81 Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 jeg hadde også det.skjønner ikke helt hva du mener med at de har klipt deg, men hele vitsen med å inn på sykehuset er jo at de fjerner (skjært som du sier) ytterste del av livmorTAPPEN. dette er ikke farlig!! OG DET ER IKKE KREFT!! det KAN utvikle seg til kreft, men det er jo derfor de fjerner det. du får brev om en stund om de trenger å fjerne mere eller om det holder. også skal man på kontroller etterpå. jeg har ikke vært på kontroll enda fordi jeg ble gravid mnd etter. dette er ikke noe å være redd for, du må ha fått dårlig med info av legen din/sykehuset.
jordbær mathilda Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Slik som jeg forsto deg har de foretatt en vevsprøve.Da klipper man en liten bit av vevet. Denne blir så sjekket for å se om det er celleforandring i vevet. Er det det,så blir nederste del av livmortappen fjernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå