Gå til innhold

Ville bare fortelle andre gravide i KRISTIANSUND....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glad jeg ba om fødselsamtale i dag..Venter selv i mars og var i dag til samtale fordi jeg gruer litt til fødsel og ville fortelle at jeg ønsker lystgass tidligere enn sist gang..Da kom sjokkbeskjeden..VI FÅR IKKE BRUKE DET LENGERE...Hmm ,får forberede meg på andre metoder for lindring da...Glad jeg fikk vite det før fødselen er i gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

push

Skrevet

hvorfor er det slik at flere og flere sykehus ikke bruker lystgassen lenger?

glemte å spørre om mitt sykehus fremdeles har det i dag, men håper det for sist fødsel var det en finfin ting å ha :)

Skrevet

mulig jeg drømmer....men har det noe med mulighetene for utlufting å gjøre at de slutter med det.

de har sluttet med det i bergen og...

Skrevet

Grunnen til at dem har sluttet med det hos tannleger å. Trodde det gjaldt over alt nå?

Skrevet

Det er ikke generelt slutt på lystgass, men kravet til utlufting gjør at fler har måttet slutte med det.

Ahus feks der var det ikke lystgass, men nå har de fått nytt sykehus og har sørget for utlufting slik at fødene kan benytte lystgass

Skrevet

Det er pga for dårlig ventilasjon de ikke får bruke det...De har nytt på ønskeliste sa jordmora jeg prata med..Koster mye og andre ting/maskiner blir nok prioritert først..Er spent på hvordan det blir uten lystgass når jeg har hatt det 3 gangene før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...