Gå til innhold

Oslo Mai Mamma'er! :-)


Thessa og Bebbis

Anbefalte innlegg

hei, skal dere ha noe mer treff?, er fra vestby, men er ik så mye sånne treff her, å ik på min alder:)

 

Nina89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! er satt opp et treff i kveld kl 18.00 på santinos. Regner med at det blir satt opp treff ca hver 14 dag :) Du er hjertelig velkommen til å være me :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere.. melder i fra at jeg trekker meg fra treffet i kveld. Mener ikke å være uhøflig med så seint varsel, men tenkte jeg skulle se an dagen litt, og den har ikke blitt bedre. Jeg er rett og slett superhormonell, kall det sur, og ikke i form til å møte noen som helst, egentlig. Ble ikke bedre da jeg sklei på badegulvet og holdt på å falle veldig stygt, tror dette er en sånn dag jeg bare skal holde meg inne og gjøre minst mulig. Så planen fremover nå er å legge seg under et teppe i sofaen og surne ;)

 

Håper uansett dere får det gøy i kveld, og håper på å slenge meg med på neste treff! Før eller siden må jeg jo klare å karre meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Dette som vi skriver i nå er en tråd. Denne heter "Oslo Mai mamma´er!:-)".

Hvis du går ut av denne tråden sånn at du ser alle trådene/overskriftene på en rekke kan du gå inn i den tråden som ligger under denne. Husker ikke hva den heter...kanskje noe med Mai mammaer og 15 april?

Der kan du melde deg på neste treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...