hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Har 7 veker igjen og i dag har eg hatt regelmessig vondt i ryggen/magen- Magen blir skikkeli stram. Skikkeli vondt når det står på. Noen som har vært plaga med det samme ? Redd fødsel er på gang ca.9 år siden eg var gravid sist så eg har glemt masse !
<3 Milla <3 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 har det samme jeg også... men jordmor sier det er ingenting å være redd for så lenge det ikke er regelmessig over tid slik som rier er! Det er visst bare livmoren som øver seg, selv har jeg 6 uker igjen
hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 får vel slå meg til ro med det...Kan ikkje huske det var så vondt og att eg hadde så mange... Kjenner vel forskjell på dette og rier n¨r den tid kommer
Clementine Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Så lenge de ikke blir lenger og lenger og vondere og vondere er det ikke noe på gang. Jeg har hatt det slik siden oktober, og jeg har termin i mars..
zitapus Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Mye kynnere kan være kroppens signal på at du ikke slapper nok av. Så hvis du har mange vonde kynnere, så bør du kanskje prøve å slappe godt av og se om det hjelper, hvis du har mulighet til det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå