Treningsmamma har født ♥ Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Hmmm lillegull er 4 mnd og jeg har hatt sex ubeskyttet med mannen. Føler meg oppblåst og rar i magen- nesten som om jeg skulle vært gravid. Har ikke fått mensen ennå. Noen som har opplevd dette? Kan jeg være gravid?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Om du ikke bruker prevansjon så er sjansen for og bli gravid alltid til stede ja....
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 mmm- håper jo det da. Noen andre?
tettpå Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Er ikke helt utenkelig at noen har opplevd dette nei.... det er jo rett som det er noen som blir gravide etter å ha hatt sex Hadde ikke det vært hyggelig da, med to tette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå