Gå til innhold

Dåpsgave fra gudmor/far???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag hva man som gudmor kan kjøpe i dåpsgave? Noe personlig og fint... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte et rørospledd i gave til gudsønnen vår, og jeg synes det er en flott gave. Vi kjøper den mellomstørelsen, slik at barna kan bruke det lenge.

Vet ikke om det er en veldig personlig gave, men det er iallefall en fin gave:)

Skrevet

Rørospledd ja! Kjempefiiint:D

Synnøve fikk prinsesse martha louise sin eventyrbok, med en kjempefin hilsen inni:D Storfornøyd:) Det er også en serie på 3 bøker, så det blir en gave til senere også:)

Skrevet

Vi fikk familiefotografering i dåpsgave, en kjempefin gave ....

Skrevet

eventyrbøker, sånne store fine..

fikk det selv til min og har brukt det mye til dåpsgaver rundtom, altid veldig godt motatt.. ahr skrevet en personlig hilsen inni på permen etter at vi ser at det ikke er kommet flere like

Skrevet

sønnen fikk eventyrbøker og en gråtass trøtraktor i dåpsgave av faddere.. Trøtraktoren er vell den dåpsgaven som dåpsbarnet virkelig har kost seg med og brukt masse.. :o)

Skrevet

Jeg har kjøpt barnebestikk i rustfritt stål fra Georg Jensen til mine gudbarn :-)

Kjempefint, praktisk, og kan gå i arv i generasjoner :-)

Skrevet

Jeg ga en skikkelig kniv som han kan bruke når han blir større og skal på tur i skog og mark. Det blei veldig godt mottatt - faren er glad i å være ute, spesielt i å dra på fisketur...

Skrevet

Jeg ga også en skikkelig speiderkniv :) Etter å ha snakket med foreldre og fått deres tillatelse, graverte jeg inn navnet hans og dåpsdato på knivbladet, ble kjempefint.. dette ble veldig godt motatt :)

Skrevet

jeg kjøpte bunads-sølje. Litt kjekt å kunne bruke det alt fra du er lita til du er 80 år:)).

og det kan jo også gå i arv og går aldri av moten.

Skrevet

bunadskniv med gravert navn

barnebibe

bunadssølje

klokke med fødselsdato etc,

dåpsskje med navn på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...