lurermegpå.... Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Noen forslag hva man som gudmor kan kjøpe i dåpsgave? Noe personlig og fint...
FrøkenSprøken Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Vi kjøpte et rørospledd i gave til gudsønnen vår, og jeg synes det er en flott gave. Vi kjøper den mellomstørelsen, slik at barna kan bruke det lenge. Vet ikke om det er en veldig personlig gave, men det er iallefall en fin gave:)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Rørospledd ja! Kjempefiiint:D Synnøve fikk prinsesse martha louise sin eventyrbok, med en kjempefin hilsen inni:D Storfornøyd:) Det er også en serie på 3 bøker, så det blir en gave til senere også
hm24 Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Vi fikk familiefotografering i dåpsgave, en kjempefin gave ....
elskerlivet Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 eventyrbøker, sånne store fine.. fikk det selv til min og har brukt det mye til dåpsgaver rundtom, altid veldig godt motatt.. ahr skrevet en personlig hilsen inni på permen etter at vi ser at det ikke er kommet flere like
-------- Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 sønnen fikk eventyrbøker og en gråtass trøtraktor i dåpsgave av faddere.. Trøtraktoren er vell den dåpsgaven som dåpsbarnet virkelig har kost seg med og brukt masse.. )
~Roskva~ Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har kjøpt barnebestikk i rustfritt stål fra Georg Jensen til mine gudbarn :-) Kjempefint, praktisk, og kan gå i arv i generasjoner :-)
labine Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Jeg ga en skikkelig kniv som han kan bruke når han blir større og skal på tur i skog og mark. Det blei veldig godt mottatt - faren er glad i å være ute, spesielt i å dra på fisketur...
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Jeg ga også en skikkelig speiderkniv Etter å ha snakket med foreldre og fått deres tillatelse, graverte jeg inn navnet hans og dåpsdato på knivbladet, ble kjempefint.. dette ble veldig godt motatt
lisje marthemora Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 jeg kjøpte bunads-sølje. Litt kjekt å kunne bruke det alt fra du er lita til du er 80 år:)). og det kan jo også gå i arv og går aldri av moten.
dumme mamma Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 bunadskniv med gravert navn barnebibe bunadssølje klokke med fødselsdato etc, dåpsskje med navn på
piano♫ Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 http://www.babydesign.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=35 http://www.babydesign.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå