........... Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Hvordan får jeg lagt til en teller på siden min,en som teller antall besøkende? Er helt ny i blogg verden...hjelp en stakkar da?!
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Hvis du bruker blogg.no kan du gå inn på statistikk for å se antall lesere på bloggen din:)
Patetica fåkksi Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 På blogspot går du inn her: http://easy-hit-counters.com/ Velger den du vil ha, og når du kommer til en side der linke står, kopierer du den og setter den inn som tekst på din blogg. På dashboard der..
Patetica fåkksi Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 -altså, inne på ditt dashboard kan du legge til "gadgets", legg til tekst og der kopierer du inn den linken.
........... Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2009 Skjønner ikke helt hvor jeg skal kopiere den teksten....når du kommer på siden kan du velge å legge til egen gadgets,men der skal det jo være en nettadresse...hmmm
........... Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2009 Dytte denne...noen som kan hjelpe meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå