Treningsmamma har født ♥ Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Har akkurat kastet i meg 5 sjokoladebiter... skammer meg her jeg sitter. Det hjelper ihvertfall ikke på kg´ene og treningseffekten. Grøss og gru- svake menneske
Mø schæl! Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Viljen din? Den forsvant en tur på kino sammen med min! Hm... når jeg tenker meg om, har jeg faktisk ikke sett min siden forrige mandag. :-)
Gjest yrild Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 5... det er da ingenting :-) i går spiste jeg en potetgullpose og en sjokoladeplate helt alene... de 7 kg som jeg må ned etter fødsel blir vel ikke borte fortere nå nei! Klem fra enda svakere
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2009 puh... godt å høre at jeg ikke er alene. Mmmm what to do... ..... og joda- der forsvant en ny bit. "JAFS"
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 I går; en boks cola og en Stratos (den derre med ferdig oppdelte bite, og ja HELE, på under 5 min...) I dag; venter på min deeeeeeeilige cheeseburgertallerken og en cola... *nynner* "svake menneske..." Jeg er håpløs, har tenkt meg ned 10 kg, men jeg kjenner faktisk det at "suget" etter cola og sjokolade faktisk er verre enn om jeg er tom for røyk! Det er ille asså!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2009 He, he... huff ja! Ikke greitt at tankene er på riktig sted når handlingene ikke er det Nå sank jeg virkelig ned.. kastet resten av sjokoladen i søpla... ... det endte med at jeg hentet den igjen. Godt ingen så meg nå...... svak, svak, svak...
Pernille Sofie Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 hehe.. velkommen i klubben! er avhengig.. hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå