Gå til innhold

merket noe på vekten damer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er selv 10+4 idag og her svinger det... en uke er det +1kg, så neste har jeg tatt den av igjen....

jeg er desverre ikke flink til å passe på hva jeg stapper i meg, blir mye søtt og fetende:( har sluttet å røyke så dekker det ene suget med noe annet:( uff...venter på at kiloene skal renne på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært så dårlig at jeg har gått ned 2-3kilo. Har overhode ikke lyst på noe mat... Er nå 11+4, og tror kvalmen letter littegrann, endelig.

Gjest ~Gravid og glad~ Uke 8
Skrevet

Hei Toppris.

Så flink du er som har sluttet å røyke..!! =)

Jeg har lagt på meg 4 kg,hehe. Mest over magen.

Er 8+6 i dag.

Nå er det bare 3 uker til jeg skal på UL og ta duotesten.

Når skulle du på UL?

Skrevet

gikk ned nesten 3 kg pa kvalme, nå ligger jeg på -2 kg, siden jeg har hatt bedre matlyst og mindre kvalme de siste dagene. :) er 10+5

Skrevet

6+4 og ligger på normalen foreløpig. Kvalm om morgen og om kvelden, men klarer å spise for to midt på dagen så her gjelder det å holde seg aktiv!

Skrevet

uff ja... Jeg har ALDRI vært med på maken til matlyst!!!!

Jeg venter nr 3 og er 10 + 5 i dag. Jeg spiser og klarer ikke beherske meg... spiser for 3... magen er stor og jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei.... (tenke om det er 2 inni der....)

Jeg har gått opp 4 til 5 kg, men jeg lå under idealvekten min før jeg ble gravid. (støtter meg litt på den ... he he)

Så flink du er som har sluttet å røyke, toppris!

Skrevet

Gratulerer så mye med røykeslutt! Kjempefint at du har klart å slutte :)

Jeg har visst ikek veid meg på en og en halv uke, har visst glemt det av.. men var -2,5 sist jeg sjekka. Er nå 9+2. Huskelapp til meg selv: veie seg i morra tidlig!

Skrevet

Hei toppris =)

Så flink du er som har sluttet å røyke - jeg sluttet å røyke med førstemann - gikk opp 5 kilo bare for at jeg sluttet å røyke!! Jeg også dekket det ene suget med noe annet, synes det var kjempetøft!!!! Har fortsatt litt røykesug til tross for at det er nøyaktig 4 år siden jeg sluttet å røyke, men er fast bestemt på at jeg aldri skal begynne å røyke igjen.

Jeg var storrøyker med ca en 20-pakning om dagen - og jeg hadde røyket siden jeg var 12 år gammel, fast fra jeg var 14 og sluttet da jeg var 29!! Det er nå nesten nøyaktig 4 år siden jeg sluttet og røyke, men suget er der fortsatt innimellom - men jeg skal ikke falle for fristelsen til å begynne igjen! Fikk jo så mye bedre økonomi også, hehe =) Og ikke minst lukter "jeg" mye bedre, huset lukter mye bedre og jeg har fått bedre luktesans...

Du skal se at du greier dette fint - selv om du får ett par kilo ekstra så er det verdt å slutte å røyke - du er kjempeflink!!!!!

Med førstemann gikk jeg opp 21 kilo, og de begynte ikke å komme før jeg var i uke 18/19. Denne gangen prøver jeg å være enda mer bevisst på hva jeg putter i meg - men det er ikke så lett.

Jeg er i dag 7+4 og har gått opp 2 kilo og ned 2 kilo de siste ukene - i dag er jeg tilbake til startvekten igjen 62,3 kilo - og håper det holder seg der en god stund til =)

Lykke til med fortsatt røykeslutt!!! Det er tøft og vanskelig, men absolutt verdt det!!!

Stoooor klem fra

Skrevet

jeg er SÅ utrolig sugen til tider, sukk... alle på jobben røyker og på tvn føler jeg det er konstant røyking..hehe...;)

gravid og glad: jeg skal på ul 0303 klokken 1830:) gleder meg!!!

(i forhold til ordinær ul)

gleder meg ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...