*toppris* Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 jeg er selv 10+4 idag og her svinger det... en uke er det +1kg, så neste har jeg tatt den av igjen.... jeg er desverre ikke flink til å passe på hva jeg stapper i meg, blir mye søtt og fetende:( har sluttet å røyke så dekker det ene suget med noe annet:( uff...venter på at kiloene skal renne på...
Johan Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Har vært så dårlig at jeg har gått ned 2-3kilo. Har overhode ikke lyst på noe mat... Er nå 11+4, og tror kvalmen letter littegrann, endelig.
Gjest ~Gravid og glad~ Uke 8 Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Hei Toppris. Så flink du er som har sluttet å røyke..!! =) Jeg har lagt på meg 4 kg,hehe. Mest over magen. Er 8+6 i dag. Nå er det bare 3 uker til jeg skal på UL og ta duotesten. Når skulle du på UL?
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 gikk ned nesten 3 kg pa kvalme, nå ligger jeg på -2 kg, siden jeg har hatt bedre matlyst og mindre kvalme de siste dagene. er 10+5
chiquetita Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 6+4 og ligger på normalen foreløpig. Kvalm om morgen og om kvelden, men klarer å spise for to midt på dagen så her gjelder det å holde seg aktiv!
mor-igjen med 3 flotte barn Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 uff ja... Jeg har ALDRI vært med på maken til matlyst!!!! Jeg venter nr 3 og er 10 + 5 i dag. Jeg spiser og klarer ikke beherske meg... spiser for 3... magen er stor og jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei.... (tenke om det er 2 inni der....) Jeg har gått opp 4 til 5 kg, men jeg lå under idealvekten min før jeg ble gravid. (støtter meg litt på den ... he he) Så flink du er som har sluttet å røyke, toppris!
Nangiliama Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Gratulerer så mye med røykeslutt! Kjempefint at du har klart å slutte Jeg har visst ikek veid meg på en og en halv uke, har visst glemt det av.. men var -2,5 sist jeg sjekka. Er nå 9+2. Huskelapp til meg selv: veie seg i morra tidlig!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Hei toppris =) Så flink du er som har sluttet å røyke - jeg sluttet å røyke med førstemann - gikk opp 5 kilo bare for at jeg sluttet å røyke!! Jeg også dekket det ene suget med noe annet, synes det var kjempetøft!!!! Har fortsatt litt røykesug til tross for at det er nøyaktig 4 år siden jeg sluttet å røyke, men er fast bestemt på at jeg aldri skal begynne å røyke igjen. Jeg var storrøyker med ca en 20-pakning om dagen - og jeg hadde røyket siden jeg var 12 år gammel, fast fra jeg var 14 og sluttet da jeg var 29!! Det er nå nesten nøyaktig 4 år siden jeg sluttet og røyke, men suget er der fortsatt innimellom - men jeg skal ikke falle for fristelsen til å begynne igjen! Fikk jo så mye bedre økonomi også, hehe =) Og ikke minst lukter "jeg" mye bedre, huset lukter mye bedre og jeg har fått bedre luktesans... Du skal se at du greier dette fint - selv om du får ett par kilo ekstra så er det verdt å slutte å røyke - du er kjempeflink!!!!! Med førstemann gikk jeg opp 21 kilo, og de begynte ikke å komme før jeg var i uke 18/19. Denne gangen prøver jeg å være enda mer bevisst på hva jeg putter i meg - men det er ikke så lett. Jeg er i dag 7+4 og har gått opp 2 kilo og ned 2 kilo de siste ukene - i dag er jeg tilbake til startvekten igjen 62,3 kilo - og håper det holder seg der en god stund til =) Lykke til med fortsatt røykeslutt!!! Det er tøft og vanskelig, men absolutt verdt det!!! Stoooor klem fra
*toppris* Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2009 jeg er SÅ utrolig sugen til tider, sukk... alle på jobben røyker og på tvn føler jeg det er konstant røyking..hehe... gravid og glad: jeg skal på ul 0303 klokken 1830:) gleder meg!!! (i forhold til ordinær ul) gleder meg ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå