Gå til innhold

Hvor lenge skal jeg vente....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr på en fest på lørdag, hadde god kjemi og hadde det hyggelig sammen. Byttet tlfnr, og fikk en mld av ham rett etter jeg gikk om at han gjerne ville treffe meg igjen, og at han skulle ta kontakt. Men ikke hørt noe... Hvor lenge pleier man å vente? Jeg gidder ikke ta kontakt med ham siden han sa han skulle, så lurer bare på npr jeg skal slutte å håpe. Hehe, ny på dette jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt... Kloke dibbere som vet alt vet vel hvordan menn tenker også? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...