Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Traff en fyr på en fest på lørdag, hadde god kjemi og hadde det hyggelig sammen. Byttet tlfnr, og fikk en mld av ham rett etter jeg gikk om at han gjerne ville treffe meg igjen, og at han skulle ta kontakt. Men ikke hørt noe... Hvor lenge pleier man å vente? Jeg gidder ikke ta kontakt med ham siden han sa han skulle, så lurer bare på npr jeg skal slutte å håpe. Hehe, ny på dette jeg....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Dytt... Kloke dibbere som vet alt vet vel hvordan menn tenker også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå