Gå til innhold

MA uten blødning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å miste ( gå å bære på dødt foster) uten å få blødninger?? jeg er så redd heile tida for å miste siden jeg har mistet en gang før. Har fått sett hjertebank i uke 6 på ultralyd og kjenner ingen ting til graviditeten.Men nu veit hele "verden" min at jeg er gravid og jeg gleder meg så til å gå over i 2.semester om noen få dager...

Hater å være så bekymret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig at fosteret dør uten at det støtes ut, men det sies at når man har sett ett bankende hjerte er sjangsen for at alt går bra veldig stor.

 

Du har sikkert ingen ting å bekymre deg over :-)

Skrevet

så det går altså ann ja...det er forferdelig å være bekymret...Takk for oppmuntring!

Skrevet

jeg har det på samme måte som deg, Jippi-min første. har også vært utrolig egstelig for MA siden jeg ikke kjenner noe til graviditeten, men fikk også se at hjertet slo i uke 7. Krysser fingrene for oss begge. Vi får prøve å huske at MA faktisk er ganske "uvanlig" i forhold til SA osv. så risikoen for at det skjer når vi har sett hjertet slå er egentlig veldig liten.

:-)

Klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...