Gå til innhold

Hvordan er din drømmemann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vil dere beskrive drømmemannen deres?

Min drømmemann er lang, har brukbart utseende, snill, glad i barn og villig til å forplikte seg. En nogenlunde lommebok hadde vært et pluss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor og mørk, med skjegg :) Ikke for tynn.

Han er snill som dagen er lang, elsker å kose både med meg og barna, syns det er greit å samarbeide om husarbeidet og setter familien sin foran alt.

Hadde foretrukket en jeg kunne hatt litt intellektuelle samtaler med, og som var flink til å lytte.

Skrevet

"Han er snill som dagen er lang, elsker å kose både med meg og barna, syns det er greit å samarbeide om husarbeidet og setter familien sin foran alt.

Hadde foretrukket en jeg kunne hatt litt intellektuelle samtaler med, og som var flink til å lytte."

Finnes denne mannen? Han høres mer eller mindre perfekt ut!

Skrevet

hm...tør nesten ikke å innrømme det...men jaaa...han sitter her. I stua mi! Rett ved siden av meg, nesten!

Men tør ikke si hvor jeg bor, tilfelle dere kommer for å stjele ham. Stjele den en perfekte mannen.. :-)

Skrevet

For og si det sånn, så forstår jeg at du ikke signerer med nick :P

Skrevet

Min er en fantastisk mann- ektefelle- super pappa til våre barn- høy - mørk- kjekk- har samme tro- og forståelse av livet. god til å lytte- når jeg bare vil snakke- dyktig til å lage mat- kreativ-

har ikke tid til å skrive mer- men drømmemannen har jeg fått!

Skrevet

Svarte.....VISSTE det var for godt til å være sant. Han lever et dobbeltliv! Jeg skjønner det nå.....

Hilsen anonym 21.40 (til anonym 21.50)

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...