Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Hvordan vil dere beskrive drømmemannen deres? Min drømmemann er lang, har brukbart utseende, snill, glad i barn og villig til å forplikte seg. En nogenlunde lommebok hadde vært et pluss!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Stor og mørk, med skjegg Ikke for tynn. Han er snill som dagen er lang, elsker å kose både med meg og barna, syns det er greit å samarbeide om husarbeidet og setter familien sin foran alt. Hadde foretrukket en jeg kunne hatt litt intellektuelle samtaler med, og som var flink til å lytte.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 "Han er snill som dagen er lang, elsker å kose både med meg og barna, syns det er greit å samarbeide om husarbeidet og setter familien sin foran alt. Hadde foretrukket en jeg kunne hatt litt intellektuelle samtaler med, og som var flink til å lytte." Finnes denne mannen? Han høres mer eller mindre perfekt ut!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 hm...tør nesten ikke å innrømme det...men jaaa...han sitter her. I stua mi! Rett ved siden av meg, nesten! Men tør ikke si hvor jeg bor, tilfelle dere kommer for å stjele ham. Stjele den en perfekte mannen.. :-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 For og si det sånn, så forstår jeg at du ikke signerer med nick
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Min er en fantastisk mann- ektefelle- super pappa til våre barn- høy - mørk- kjekk- har samme tro- og forståelse av livet. god til å lytte- når jeg bare vil snakke- dyktig til å lage mat- kreativ- har ikke tid til å skrive mer- men drømmemannen har jeg fått!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Svarte.....VISSTE det var for godt til å være sant. Han lever et dobbeltliv! Jeg skjønner det nå..... Hilsen anonym 21.40 (til anonym 21.50) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå