Hufsla Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Han hadde først en troll-dress, som han slet hull i kneet i. Kjøpte den i fjor høst, hullet begynte nok i vår, og denne høsten måtte jeg innse at han måtte ha ny. Kjøpte da en reflex-dress, og etter et par mnd er der et bittelite hull på kneet på den og. Kan jeg lappe den på noe vis før det blir for stort?
Bægge dætern Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 du kan kjøpe sånne lapper på sybutikker som klebes/strykes på, husk å lage lappen en god del større enn hullet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå