Gå til innhold

flere 20-åringer her som er gravide eller prøver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv er jeg i 4 pp og begynner å bli skikkelig utålmodig, selv om det ennå ikke er så lenge.. hvor lenge har du prøvd? og dere som er gravide hvor lang tid brukte dere?

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde ikke selv, men har noen vennine som prøver/har prøvd, (5stk) det gikk raskt, tror hun lengste brukte 4 mnd.

Tipset er vel å prøve å slappe av, det skjer når det skjer !

Lykke til :)

Skrevet

oj fem stk faktisk:) nå ble jeg på godt humør! er jo i fjerde pp så kanskje dette er lykkemåneden min! positiv eggløsningstest idag faktisk så i kveld går det unna:S hehe!

Skrevet

Jeg prøvde i ca 1 år. Er 20 år! Spiren satt 1 mnd etter at jeg prøvde slimløsende hostesaft! Hadde hørt at det kunne hjelpe, hadde ikke trua på det egentlig, men prøvde likevel. Kan jo hende det var tilfeldig da:)

Lykke til!! :)

Skrevet

hostesaft tar jeg, men har egentlig lurt på hvor mye man skal drikke hver dag, vet du? tar ca to "korker" hver dag i dagene fra mensen slutter til dagen etter eggløsning.. er det passe?

Skrevet

Jeg tok det et par ganger om dagen ja, hver dag helt til jeg fant ut at jeg var gravid. Tror ikke jeg holdt på fult en måned engang før den satt. Jeg har ikke peiling på hvor mye man burde ta jeg.. egentlig.. Men det høres jo greit ut det du tar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...