Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Sønnen min skal sove med pappaen denn helgen for første gang! gruuur meg noe så sinnsykt! han har bare overnattet noen få ganger med moren min... blir veldig spennende å se hvordan det kommer til å gå, håper d går bra..så vi kan lage en ordning. Hadde det vært opp til meg og mine behv ville jeg ikke ha delt han, meen jeg vet det er så viktig og godt for lille gutt, og pappaen at de får et bra forhold og er jo gaanske påtide, lillegutt er snart 2 år..men b.f har aldri tatt seg tid til så mye besøk og vertfall ikke overnatting, men en gang må man begynde vist d i d hele tatt skal bli noe av..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Det var helt grusomt de første gangene. Hadde også en bf som ikke hadde stilt opp, og plutselig skulle han ha jenta vår på overnatting. Jeg holdt på å gå på veggene... Syns det er helt forferdelig enda jeg, men det har bare gått 2-3 mnd så kanskje det blir lettere senere...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Huff, er det jeg er redd for! kan gråte bare av tanken nå liksom! er jo vant til å ha han hele tiden, å legge han hver kveld! Føler liksom at jeg vil vær der å trøste om noe skjer å sann...meen må vel prøve å ikke tenke på det... HI
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Jeg går og sier gonatt til den tomme sprinkelsenga jeg... Noe som mangler hvis jeg ikke gjør det.
Kosel Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Det beste dere kan gjøre er å prøve å slappe av og slå dere til ro med at småen er hos pappaen. Prøv å nyt det. Vet det kan være hardt de første gangen - jeg var også veldig spent, men var 120% innstilt på at jeg skulle kose meg, dra ut å spise middag og finne på noe med gode venner som jeg ellers ofte ikke får vært med på. Nå syntes jeg det er kjempe deilig de helgene jr er hos pappaen sin, de koser seg og jeg koser meg - det er herlig! Vi har kjempe godt av det alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå