Gå til innhold

Kjempesulten, men ingenting frister...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sulten men ingenting frister.. Vil ikke engang ha sjokolade som jeg egenlig elsker.....

Forrige svangerskap gikk jeg ned 5 kg de første månedene, spørs om ikke det blir sånn denne gangen også.

Har dere fått "dilla" på noe? Jeg bare måtte ha fersk ananas hver dag jeg, helt sprøtt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ja... jeg vet akkurat hvordan du har det nå, for jeg har det akkurat det samme.... kjempe sulten, men INGENTING frister... men så skal det sies, at jeg også går kvalm hele tiden..

med førstemann spiste jeg alt jeg kom over. alt var super godt...

men nå, har gått ned 3 kg, og har ikke lyst på mat i det hele tatt..

jeg prøver å spise noe sat, det hjelper litt på matløsten og kvalmen.. men favoritt djokkisen smaker ikke lengre..:( blæææ

Skrevet

Jeg er i fin form, ikke kvalm i det hele tatt, enda.... Men er bare 4 uker gravid så er vel litt tidlig.

Får ta meg en skive med ost og grovbrød, det er jo alltid godt:)

Go bedring til deg!

Skrevet

Ah, jeg kjenner meg igjen i dere begge. Jeg er helt uten matlyst, fram til nå har det vært pga kvalmen, men nå har endelig kvalmen begynt å slippe taket litt. Men matlysten er ikke tilbake. Appelsin funker.. Spiste middag med glede for første gang etter jeg ble gravid i dag. Håper det betyr at formen er på bedringens vei.

Skrevet

Sleng på et salatblad, agurk og paprika! Funker på min matlyst :)

Skrevet

Jeg fikk tips om smoothie! Kjempegodt!!! Men idag har jeg vondt i halsen, kvalm og halsbrann i tilegg. Da er det ihvertfall ingenting som frister....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...