Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Er ikke det litt sært? Ut som i ut på byen altså. Ei venninne hadde ingen å gå ut sammen med til helga, så hun skulle ut alene. Singel og sinnsykt klar for å treffe noen. Får litt "billig" inntrykk jeg da. Men kanskje bare meg?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Gått ut mange ganger alene. Bor på en liten plass og treffer alltid noen venner ute. Så istedet for å ringe alle på tlf. lista syns jeg det er helt genialt
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 jaja, det er din mening. Ikke alltid det inntrykket stemmer, vil jeg si. Jeg går ofte ut alene, og treffer alltid kjente når jeg kommer ut. PS! sex har jeg ikke vært i nærheten av å ha på ca 1 1/2 år av eget valg og fri vilje;) Ikke kysset heller.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Shit! Det må være kjipt å gå så lenge uten sex og kyssing! For øvrig kunne jeg også gått ut alene. Møter alltids noen kjentfolk
serin@ Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Næh, synes ikke det! Gått ut 3-4 ganger alene, synes ikke det er sært! Går ut på ukedager (da jeg har barnevakt), vil ingen gå ut med meg går jeg alene.. men ikke så kjekt hvis folk tror jeg er billig av den grunn
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 hehe.. nei, det er ikke så kjipt, det:) Jeg er bare ikke så billig, serru;)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Man er jo ikke billig fordi man har sex da!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Av og til er jeg bare så selskapssyk. Da skulle jeg ønske at jeg hadde mot til å dra ut alene... Jeg beundrer de som tør det. Jeg er redd for å bli sittende og se ut som en dust.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Jammen hva gjør man da? om man ikke treffer noen kjente? Setter seg alene i baren og blomstrer? Jeg hadde aldri gjort det. HI
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Har ikke det problemet. Treffer alltid noen kjente.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #11 Skrevet 10. februar 2009 Hvis hun er singel og klar for å treffe noen så spiller det vel ingen rolle om hun går ut alene eller sammen med venninner? Synes hun er tøff jeg som begir seg ut på egen hånd! Og håper hun treffer noen og har det gøy! Hvorfor må man nødvendigvis være billig om man går ut for å treffe menn? Er man mindre billig om man f.eks søker menn via internett eller leter etter dem på cafeer eller gjennom bekjente? La nå de single jentene ha den moroa det er å gå på jakt uten å stemple dem som billige!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #12 Skrevet 10. februar 2009 Hva er dette for noe tull da ? Er en billig om en går ut på byen alene ? Tror du alle går ut alene for å få seg kuk eller ? En kan da gå ut for å treffe folk og høre på musikken og prate vel uten å skulle ha seg litt. Dette var ett "billig" spørsmål. Har en ikke selvtillit til å gå ut alene på byen så kan en likegodt holde seg hjemme.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #13 Skrevet 10. februar 2009 Jeg går KUN ut alene. Hvorfor ? Jo, for da får jeg høre på musikken i pianobaren i fred. Jeg slipper venninner som tyter på at jeg skal være med å danse. Jeg slipper å bli spleiset med mannfolk av venninnene mine fordi jeg har vært alene nå i 5 år uten så mye som sex eller kyss. Jeg trives alene. Klarer meg fint med Mr.Rabbit. Fikser det meste i huset selv. Hva skal jeg med mannfolk ?
zethaline Skrevet 10. februar 2009 #14 Skrevet 10. februar 2009 Ville ikke falt meg inn å sitte hjemme alene,fordi en som du HI,synes det er sært at single damer går på byen å har det gøy... Næh lykke til med innstillingen din,HI!!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #15 Skrevet 10. februar 2009 Hvorfor unner dere ikke single kvinner å ha sex uten å kalle dem billige?? Sex er et fysisk behov enten man er i et forhold eller ikke. Hvis hun liker det og mannen hun har seg med liker det, så fatter jeg ikke hvorfor det gjør henne billig? Trodde vi var kommet lengre enn dette i dagens samfunn.
Tommage♀♂ Skrevet 10. februar 2009 #16 Skrevet 10. februar 2009 Stakkars venninna di! ...som har en venninne som deg, som får "billig" intrykk av henne bare fordi hun er tøff nok til å gå ut alene..
serin@ Skrevet 10. februar 2009 #17 Skrevet 10. februar 2009 Blir alltid kjent med noen da... Bor i en forholdvis stor by, så er ikke alltid jeg treffer kjente, men er jo alltid noen å prate med ute på byn!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #18 Skrevet 10. februar 2009 HI ! Gå og legg deg ! Du er ikke voksen nok til å være oppe nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå