Ballettmelk Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Har en avtale med snuppa om at vi skal sende bort smokkene hennes. Jeg har foreslått at vi kan sende de til Kaptein Sabeltann, men hun vil heller sende de til julenissen. Har dere noen tips om andre steder jeg kan sende de, evt. adressen til julenissen???
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Julenissen Nordpolen??
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Eller så er det snart påske? så dere kan legge de ut i et egg til påskeharen?
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Jeg vet at julenissen (Santa Claus) i Rovaniemi (Finland) tar i mot smokker fra barn over hele verden. Forøvrig så jeg på tv for litt siden noe artig: Foreldrene hang smokkene opp i et tre i hagen, slik at smokke-feen kunne hente dem om natten. Og neste morgen da ungene kom for å sjekke, hang det pakker i snorene i stedet for smokker. Fungerte bra i den familien, og er noe jeg selv vurderer når yngsten skal slutte.
trippeltopp Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Jeg vet ikke hvor dere bor men i bergen kan man levere dem til en eller annen type fisk på akvariet. De biter på smokkene, og det er jo veldig stas for de små å se at noen andre har bruk for smokkene etter dem. Ellers likte jeg ideen om å legge dem ut til påskeharen. Hva med å legge dem i en kurv, og så bytter du ut kurven m f.eks malte påskeegg eller kanskje et lite sjokoladeegg (selvsagt i skjul)? så kan dere jo gå ut etter en stund å se om haren har tatt dem , så den lille får seg en gledelig overraskelse
Musemor med tre søte små Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Du kan jo sende dem til "sykehuset" slik at de nyfødte babyene får smokk. Avtal med en venninne og bruk adressen hennes.
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 kaptein sabeltann, gråtass det gjore vi og fikk igjen brev fra begge to;-) kjemoe koselig;-)
J, J og meg:) Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Gå inn på julenissen.no Hit skal vi sende smokken
piano♫ Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 http://www.julenissen.no/smokker.html Vi sendte hit, og det funka flott. Guttungen hadde diplomet hengende på veggen et år etterpå ;-)
Gjest mphs Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Vi sendte de til bestemor i Lofoten.
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 10. februar 2009 #11 Skrevet 10. februar 2009 Hei Vi sendte akkurat smokken til kaptein sabeltann. Jeg fant en konvelutt, han puttet den oppi, lukket den og la den i postkassa vår. Dagen etter kom det gave tilbake (hadde byttet pakkene) fra kaptein sabeltann. Han har ikke nevnt smokken siden Han er 2,5 år. Du kan jo gjøre det samme med julenissen. Gutten vår skryter av at han har sendt til sabeltann. Den første natten var ille- men ellers har det gått smørefritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå