Gå til innhold

Noen tips om hvor vi kan sende smokkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en avtale med snuppa om at vi skal sende bort smokkene hennes. Jeg har foreslått at vi kan sende de til Kaptein Sabeltann, men hun vil heller sende de til julenissen.

Har dere noen tips om andre steder jeg kan sende de, evt. adressen til julenissen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julenissen

Nordpolen??

Skrevet

Eller så er det snart påske? så dere kan legge de ut i et egg til påskeharen?

Skrevet

Jeg vet at julenissen (Santa Claus) i Rovaniemi (Finland) tar i mot smokker fra barn over hele verden.

Forøvrig så jeg på tv for litt siden noe artig:

Foreldrene hang smokkene opp i et tre i hagen, slik at smokke-feen kunne hente dem om natten. Og neste morgen da ungene kom for å sjekke, hang det pakker i snorene i stedet for smokker. Fungerte bra i den familien, og er noe jeg selv vurderer når yngsten skal slutte.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor dere bor men i bergen kan man levere dem til en eller annen type fisk på akvariet. De biter på smokkene, og det er jo veldig stas for de små å se at noen andre har bruk for smokkene etter dem.

Ellers likte jeg ideen om å legge dem ut til påskeharen. Hva med å legge dem i en kurv, og så bytter du ut kurven m f.eks malte påskeegg eller kanskje et lite sjokoladeegg (selvsagt i skjul)? så kan dere jo gå ut etter en stund å se om haren har tatt dem , så den lille får seg en gledelig overraskelse :)

Skrevet

Du kan jo sende dem til "sykehuset" slik at de nyfødte babyene får smokk. Avtal med en venninne og bruk adressen hennes.

Skrevet

kaptein sabeltann, gråtass det gjore vi og fikk igjen brev fra begge to;-) kjemoe koselig;-)

Skrevet

Gå inn på julenissen.no

Hit skal vi sende smokken :)

Skrevet

Hei :)

Vi sendte akkurat smokken til kaptein sabeltann. Jeg fant en konvelutt, han puttet den oppi, lukket den og la den i postkassa vår. Dagen etter kom det gave tilbake (hadde byttet pakkene) fra kaptein sabeltann. Han har ikke nevnt smokken siden :)

Han er 2,5 år.

Du kan jo gjøre det samme med julenissen. Gutten vår skryter av at han har sendt til sabeltann. Den første natten var ille- men ellers har det gått smørefritt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...