Gjest Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 På fredag "gikk det galt" og måtte ty til angrepille. Denne tok jeg ca 7 timer etter hyrdestunden. I går fikk jeg skikkelige menssmerter som varte hele dagen, men ingen menstuasjon. Tidligere har jeg fått en ekstra blødning etter bruk av angrepillen, men den er ikke kommet enda... Kan det komme av at jeg nettopp hadde hatt en menstruasjonsperiode? Er mildt sagt veldig bekymret nå...
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Dytter denne opp, håper noen kan svare meg:)
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har bare brukt angrepillen en gang, men fikk ingen ekstrablødning da, bare skikkelige menssmerter og ble sykt hormonell. Er vel ikke sånn at man må ha blødning ved bruk av angrepille?
cherry coke Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Man må ikke ha en blødning for at angrepillen har fungert. Jeg har tatt den to ganger og ikke fått blødning-. Men ene gangen fkk jeg mens en uke for tidlig og andre gangen en uke for sent=) Så det kan bli noen blødningsforstyrrelser.
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Tusen takk for svar!! Da puster jeg lettet ut i noen uker til, håper den har virket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå