Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Dere som har noe å avsløre om fremtiden i Home and away skriv her............... Cassie blir HIV smittet...
lol:-) Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Sally drar... Martha og Jack gifter seg igjen Jack dør Sallys tvillingbror dukker opp Morag gifter seg, mannen blir syk.. Beth dør... Rachel og far til Jack blir ett par...venter barn Dette er i tilfeldig rekkefølge, sikkert mye jeg har glemt:-)
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 Tilfeldig rekkefølge..... Martha treffer en bad guy (etter en abort hun angrer på), å begynner å strippe. Martha blir kjærest med Jona. Sam og Jack gifter seg. Sam tar selvmord. Martha og Jack gifter seg. Belle og Aden blir sammen.
Midtpunktene mine og meg Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 hvordan blir hun hiv smittet da?
trippeltopp Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Cassie blir hivsmittet av en eller annen kjæreste (som hun venter barn med?) finner det ut når hun skal ta rutineprøver. Men hva skjer med rachel og han knollen hun er gift med nå?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Kim du tenker på? Jeg mener at de blir skilt. Har lest her inne at Kit føder oppi skauen, med Kim som hjelper. Samtidig som hun føder, dør Beth i en bilulykke.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2009 Kit og Kim blir sammen, etter at barnet er født.
Potetnisse Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 prøv å les på hjemmesiden til Home and away, der finner du masse snadder.. Lurer på om også Dan dør (han som er gift med Leah?) og broren til Leah, som har vært med før, han dukker opp igjen (men det er bare for en kort periode) Godt å vite jeg ikke er den eneste fansen..
4blir5 Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Cassie blir HIV smitta av kjæresten Henk, en mye eldre fyr som er kompis av Brad som blir forlatt ved alteret av Sally. Henk får vite at han har HIV og derfor må Cassie testes, hun er gravid, det blir slutt mellom de to, Cassie blir med Sally på rundreise i verden, og føder ei lita jente som ikke er HIV smittet. Kim gjør Kit gravid under en flykrasj, senere får han meslinger eller noe i den duren som gjør ham steril, dette blir ett stort problem for Rachel som ønsker seg barn. Kim føler han har nok med Archie (kit sin sønn) etter mye om og men ender det med at Kim flytter med Kit og Archie til Sydney. Dan og Leah har bestemt seg for å flytte til USA, Dan reiser før Leah, men blir drept i en klatreulykke hvor han redder en liten gutt fra å dø. Milco som var Sallys fantasivenn da hun var liten dukker opp, det viser seg at Milco, eller Miles, som er hans egentlige navn er Sallys tvillingbror. Miles har mistet familien sin i Tsunamien i Phuket, og mistet kontrollen over seg selv, og ble uteligger. Da Sally og Cassie forlater Summer Bay blir Miles værende i Caravan park huset. Jeg følger med på de Australske episodene, som ligger to år foran Norge, så mye har skjedd!
elskerlivet Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 noen som vet om det går ann å laste ned/ se de RIKTIG GAMLE episodene et sted da??
Mamman til Alida J. Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 Hva skjedde med Amanda og Peter egentlig???
4blir5 Skrevet 11. februar 2009 #14 Skrevet 11. februar 2009 Det blir happy ending til slutt. De gifter seg ikke, men flytter til Sydney sammen
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. februar 2009 Flere? Dagens episoden i Australia er ikke lastet ned på youtube enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå