Gå til innhold

Har dere sex når dere har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere da f.eks. sex i dusjen for å unngå mest "søl"? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei... har ikke det! Har gjort det da jeg var yngre, og da med tampong i som måtte fiskes ut etterpå husker jeg, hehe.... jøssameg asså =)

Skrevet

Hehe, huffda, hørtes ikke noe særlig ut nei;)

HI

Skrevet

nop synes det er ekkelt jeg!

hadde det en natt der jeg ikke merket jeg holdt på å få mensen og det var ikke noe fint syn som møtte oss da vi kom i lyset SKIKKELIG EKKELT!

Skrevet

Vi har det...

Ikke på de verste dagene, for da har jeg smerter, og orker ikke tenke på det...

Skrevet

Ja jøss da. Sist gang i går faktisk. Men, det er KUN når jeg blør veldig lite, ellers blir det for mye søl.

Skrevet

Hvordan gjør dere det etterpå da? Med tanke på å vaske opp etterpå?

Skrevet

Ja. Blør nesten ikke, så blir ikke noe mere søl enn til vanlig. Vasker oss gjør vi jo uansett, etterpå.

Skrevet

ja, det har vi. Helst i dusjen, er så lettvint etterpå :)

Skrevet

Ja, lysten er gjerne større da for min del så... Legger bare en håndduk under rompa, så går det bare fint.

Skrevet

Hehe er noen mnd siden pga graviditeten, men ja vi pleier det.. Om lysten byr seg. Går bra om man legger et håndkle under. Og gå på do rett før og "press ut" det som er der, da pleier det ikke å komme noenting nesten mens vi holder på.

Skrevet

Er da bare artig å kjøre litt brannbil i ny og ne...;)

Det er jo derfor vi har overmadrasser......

Og vi aller smarteste kjøper de billigste overmadrassene til et par hundrelapper på ikea, så har det ingen ting å si om det blir søl i ny og ne helller......

Skrevet

Kjæresten min synes det er mer intimt å ha sex når jeg har mensen, så vi har ofte sex når jeg har mensen, ja.

Enten har vi sex i dusjen

Eller i senga med håndkle under

Eller med tampax og har analsex.

Dere burde prøve det jenter, det er en utrolig intim og nær ting å gjøre.

Skrevet

Kan du si hva du legger i intimt og nært ved det? (ikke sarkastisk spurt)

Skrevet

Kan du si hva du legger i intimt og nært ved det?

-----------

Størknet blod som bare binder oss sammen lizzom.....

Sovner du med slarren innabords, og den har størkna fast, er det jo bare å knulle den løs om morgenen.......

Kan det bli mere intimt.......???

Synes det var et dumt spørsmål bare sånn derre lizzom.....

Skrevet

Jeg har svært svak blødning i kun 3-4 dager, og blør faktisk ikke om nettene, så det er ikke noe problem for oss. Men da blir det jo heller svært sjeldent noe kliss da. Men merker at jeg har redusert sexlyst når jeg har mensen, så det er ikke så ofte vi har det. En gang i mellom på hans initiativ.

Skrevet

Det føles vel mer intimt fordi det er litt "tabu" og man kommer "nært på hverandre" følelsemessig når man deler slike ting.

Han tenner maks på å ta meg når jeg har mensen.

Skrevet

Og så utrolig sneversynte dere er.. Glad jeg har et litt mer åpent of heftig sexliv...

Jeg dusjer før og etter sex, jeg. Setter jo inn (eller han til og med noen ganger på meg) tampax igjen etter at jeg har dusjet når vi er ferdige.

Dusjer meg helt ren på forhånd, minimalt med søl. Jeg blør da heller ikke i bøtter og spann liksom.

Skrevet

æsj nei, hverken jeg eller mannen tenner på det.

Skrevet

Har sex når vi har lyst vi, mensen eller ikke.

Blør jeg, bruker vi håndkle under, eller gjør det i dusjen. Så vasker vi oss begge to etterpå.

Skrevet

Ja, vi har sex, forutenom de to første dagene. Da synes jeg det er såpass vondt at sex ikke frister..

Vi dusjer alltid før vi legger oss om kvelden, og etterpå setter jeg inn en tampong. Den suger jo til seg alt blodet som er der, så hvis vi ska ha sex, tar jeg den ut, og da blir det minimalt med blod på penis..

Ikke noe ekkelt i det hele tatt :)

Sex og orgasme hjelper også på menssmerter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...