Gå til innhold

Kaptein Sabeltann - noen som kan gi meg et tips om sitteplasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal bestille billetter og den dagen vi har tenkt oss dit er det ledig på felt g (bakerst midt på) og på felt e (foran helt til venstre)

Noen som har noen tips om hvor det er best å sitte?

Vi skal ha med oss en 3 åring..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært der?....

Skrevet

vi har vært der, og det var kjempegøy!!!

tror det kommer litt an på barnet/barna dine... er de av den skeptiske typen, litt redde tror jeg du burde velge felt g. men er de "tøffe" og tåler at f.eks kaptein sabeltann kanskje kommer bort, litt "sint" og skummel, burde du ta felt e. vi satt på midten i midten, og min sønn, som da var 3.5 år, kunne gjærne sitti foran!!! han elsker sabeltann, og ville ikke dra da det var slutt...

kos dere, det er virkelig en opplevelse altså:)

Skrevet

Vi var der sist sommer med barna som da var 2.5 og 4. Vi satt på andre rad i det midterste feltet, og siden det ikke kom noen på benken foran, så vi helt supert! 4-åringen satte seg frem på første rad, og etter hvert kom Terje Formoe og sa at han satt på hans plass, men det var helt i orden. Så da satt de der, Sabeltann sjøl og 4åringen, helt til gutten sovnet i fanget hans :)

Det var absolutt ikke for skummelt for han på 2.5 eller. Han satt i fanget til pappa'n sin med store øyne hele tiden. Helt oppslukt!

Skrevet

ah.. gleder meg :) Da tror jeg vi satser på felt E - hun elsker Sabeltann og tror ikke hun blir redd.. Vi kan jo evt forberede henne litt. Kjenner jeg henne rett vil ikke hun reise da det er slutt heller.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...