Gå til innhold

Vond opplevelse for lillemor i barnehagen idag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kom for å hente lillemor på 1 1/5 i barnehagen idag ble jeg møtt av en veldig alvorlig ped leder som sa at jenta mi hadde hatt en vond opplevelse i barnehagen. Hun tok oss med inn på kontoret for å fortelle meg hva som hadde skjedd. Hadde hjertet i halsen jeg da :(

Det som skjedde var at da barna var på vei inn etter utelek hadde lillemor vandra rundt hjørnet på barnehagen alene og deretter ramla i snøen med ansiktet ned. De vet ikke hvor lenge hun hadde ligget der, men de tror ikke det var lengre enn fem min :( syns det er lenge nok jeg da... En mamma hadde gått forbi på et tidspunkt og sett henne ligge der og skrike i snøen helt alene, plukket henne opp og tatt henne med inn. Hva hun sa til de ansatte vet jeg ikke. Takker denne mamman inderlig iallefall!

Lillemor hadde ikke grått lenger når de kom inn, men hun hadde vært litt bortkommen en stund etterpå. Og hun virka litt daff og trist når jeg hentet henne ikke lenge etterpå.

Huff.. stakkar lita :(

Syns forøvrig barnehagen gjorde en fin jobb ved måten de fortalte meg dette på. Jeg fikk også tilbud om å ringe hvis jeg tenkte mye på saken.

Men jeg har veldig vondt av lillemor :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da.. skjønner at mammahjertet får et lite brist av sånt!

håper bhagen passer litt bedre på heretter, da! og jenta di glemmer nok dette fort nok!

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor gammel snuppa di er, men regner med hun er såpass lita at hu ikke fikk seg opp selv..? 5 minutter?? Det var lenge! Det burde gå opp et lys for personalet dersom en av de minste blir borte så lenge... Jobber i bhg selv, så det vet jeg... Håper det går bra med henne da.. :)

Skrevet

Stakkars liten! Synes 5 minutter uten tilsyn er lenge for så små barn. Enig med deg at barnehagen tok det opp på en fin måte etterpå. Håper hun har kommet seg nå.

Skrevet

Ja, hun gjør nok det :) Barnehagen tok det veldig alvorlig og skulle ta det opp slik at noe slikt aldri skulle skje igjen :)

Skrevet

Ja, jeg syns 5 min er lenge jeg også, liggende med ansiktet ned i snøen :( Men hun sover godt nå heldigvis :)

Skrevet

Passer de ikke bedre på de som er så små?? 5 min er kjempelenge! Tenk om hun ikke hadde fått puste, jeg klarer ikke å holde pusten i hele 5 min.

Stakkars liten! Jeg fikk kjempevondt av henne. Godt hun moren kom å så det.

Skrevet

Hva om det hadde vært en liten vanndam der da? Det kan man ikke puste i.

Skrevet

kjempekjip opplevelse men det skjer jo ulykker i barnehagen også. synes du takler dette fint jeg! klem til deg.

Skrevet

Men nå var det ingen vanndam der... heldigvis. I de fleste barnehager med litt gangsyn blir vanndammer drenert vekk eller feid bort med en gang personalet kommer på jobb...

HI.

Jeg synes barnehagen tok dette seriøst og at de antageligvis kommer til¨å ta opp denne episoden ved første anledning hvor alle er samlet.

Men slipper de ut så små barn alene? Vi gikk alltid en voksen ut med det første barnet...

Skrevet

Takk for det (S)TinkerBelle>3 :) Ja, sånt kan skje i barnehagen også (selv om det ikke skal) men godt er det å vite at de tar det så alvorlig når det først skjer.

Dronningen: Det hadde skjedd da de var på vei inn. Og han som hadde ansvaret for barna på det tidspunktet er nyansatt assistent uten mye erfaring så det var nok litt uoversiktlig for ham. Han hadde ikke lagt merke til lillemor som smatt rundt hjørnet og det var flere barn (og ansatte) fra avd på forsiden av barnehagen. Han har blitt tilsnakket da, og sikkert lært en viktig lekse.

Lillemor er en liten tøffing, så hun klarer seg nok fint iallfall :)

Skrevet

synes du virker som er sterk og god mamma som ikke friker fullstendig ut:-)

stakkars lillebolla di da, var sikkert kjemperedd. 5 min er lenge, men heldigvis så gikk det bra, og da bør man ikke tenke på hvis at om at bla bla bla....

stor klem til seg og snuppa di:-)

tenker det banker ekstra varmt i mammahjertet i kveld:-) ting får litt persektiv når det skjer sånne ting selv om saken i seg selv ikke hadde et så veldig alvorlig utfall:-)

Skrevet

Ble ekstra mye kos på sengekanten i kveld ja ;)

Takk takk :)

Skrevet

Jeg er imponert over deg som mamma. Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg er en av dem som hadde eksplodert fullstendig. Og ikke minst blitt skikkelig hysterisk.

Skrevet

Huff!! jeg ble skikkelig redd jeg når jeg leste dette innlegget - huff!!! Går det ann at barna er uten oppsyn ute (som inne) i ca 5 minutter... Ulykker kanskje såå raskt!! Heldivis gikk det bra!! Hadde nok også kost ekstra ekstra mye med vesla etter noe slikt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...