Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg er i et fast forhold, vi har vært sammen i 4 år. Er på starten i 20 årene begge to. Vi fugerer bra sammen, og det er ikke noe galt sånn. Men når det kommer til sex så er det litt annerledes. Det er det at jeg ikke klarer å slippe meg helt løs, men samtidig er han veldig lite intressert i å få meg i mål også.. For jeg har aldri fått en eneste en orgasme sammen med han på nå over 4 år!!! Har egentlig bare gitt opp. Og siden det har gått så lang tid så føler jeg det blir litt rart den første gangen. Jeg har overhode ikke noe problemer med å få orgasme for meg selv.. Koser meg mye alene.. Og han vet at jeg ikke har problemer overhode hvis jeg gjør det alene. Rart han ikke tenker noe på det også!?? Hva hadde du gjort?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Forlanger du at han faktisk skal gjøre en innsats, eller er han blitt så vant med at du gjør deg ferdig på egenhånd? Det tar ikke lang tid før de blir slappe på den biten, ihvertfall hvis du ikke krever litt ekstra innsats! Stå på krava
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 det er akkurat som å lese om meg og mannen min, bortsett fra at vi har vært sammen i ca 6 år. han "vet" liksom ikke helt hvordan d gjøres.. og problemet vårt ligger nok oxo i at jeg sannelig heller ikke vet... har "kost" litt m meg selv, men aldri skikkelig onanert meg selv. og har ALDRI hatt en orgasme. aner ikke hvordan man gjør d eller om jeg i det hele tatt kan få d, har nesten gitt d opp
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Hm, det er ikke så uvanlig at man klarer det lett på egenhånd men absolutt ikke sammen med en annen. Det tok laaaang tid før jeg kom med en annen i rommet og fortsatt får jeg det ikke til under samleie, kun hvis han gjør andre ting:) Når det er sagt, har du fortalt ham hva du gjør med deg selv og bedt ham å gjøre det samme? Er jo ikke så lett for ham hvis han ikke vet hva han skal gjøre og hvor han skal gjøre det. Kanskje han føler seg litt dum i og med at han ikke klarer å tilfredstille deg og gir litt opp pga det? Kanskje kan invistere i en vibrator som han kan styre litt? Blir jo litt lettere å få en orgasme da (om du er litt lik meg da:). Ikke gi opp, fortsett å oppmuntre ham, vis ham at du har lyst på ham og at du syntes det han gjør er deilig (selv om det ikke går for deg). Få ham til å fortsette når han gir opp. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå