Gå til innhold

Noen av dere som har disse sorel skoene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har de ikke men har sett de på g-sport, eurosko og mener bestemt ellos av alle steder! :s

Skrevet

Min ste-datter på 8 år hadde i fjor, og maken til dritt-sko har jeg aldri vært borti! Men for all del - hver sin smak! ;)

Skrevet

Jeg har de i mørk brun. kjøpte de på byporten

Skrevet

Åh, beklager - ikke disse sorel hun hadde!! ;)

Skrevet

Hva var det du hadde å utsette på de da? Dette er jo damesko, sikker på at det var disse hun hadde?

Skrevet

(S)TinkerBelle <3

Ja ellos kom opp når jeg søkte på de, men kunne ikke finne skoene så de må være utsolgt eller noe.. :(

Skrevet

Forresten, hvilken farge syns dere er finest av oatmeal og hawk? Og hvordan er de i str? Takk for svar! :)

Skrevet

heisand

Er du fornøyd med de eller? Er de varme? Jeg fryser alltid på bena etter et par timer utendørs så lurte på disse.

Skrevet

jeg er litt høy over rista og har litt breie føtter, så jeg måtte gå opp en størrelse men det er fordi de er litt trange i den strikken som er inni foret liksom. etter at den var gått ut så oppdaget jeg at jeg fint kunne hatt en størrelse mindre. hehe.

synes de beige er finest jeg da. de helt lyse. :D

Skrevet

Ja det syns jeg og, men har bare funnet de i brun i min str på nettet. Kanskje jeg må smøre meg med tålmodighet til høsten når de får inn nye. :)

Skrevet

Jeg kjøpte denne typen på XXL for en stund tilbake, men måtte bytte fordi den ikke satt noe godt på foten. 37 ble for trange, men med 38 ble de altfor vide ved hælen... :( Synd, for de er så tøffe!

Har forvrig en annen type Sorelsko også (de "vanlige") men må passe på å ALlTID bruke ullsokker, og må tørke de på badet om kvelden for de blir fuktige inni. Og jeg svetter ikke på beina heller.Skuffende.

Jeg kunne iallefall ikke overlevd i 30 minusgrader som de reklamerer med :(

Skrevet

blubb

da hadde jeg klaget. mine er 2 sesonger gamle og jeg blir aldri våt på beina. heller aldri kald. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...