Marianne87 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Når jeg gikk gravid med sønnen min i 2007 fikk jeg magesår rundt 7 måned pga kastet opp hele svangerskapet... Kastet opp litt blod, men fikk advarsler av legene mot medisine pga barnet.. Begynte på medisiner etter barnet ble født og det ble rimelig fort bedre... Nå er jeg gravid i uke 18 og kaster opp veldig mye i dette svangerskapet også. Har begynt å få smerter øverst i mellomgulvet igjen og kaster opp blod... Ikke mye, men litt nesten hver gang..Kaster opp stort sett hver dag:s Igjen så kan jeg jo ikke ta medisiner, eller jeg kan ta de men de vet ikke hvordan det påvirker fosteret og de anbefaler det ikke... Men er det ikke litt farlig å ha et blødende magesår? Gikk jo bra forrige gang men da hadde jeg jo ikke mer enn ca 1.5 måned igjen.. Denne gangen har jeg 4,5 måned igjen... Hva gjør de evt hvis jeg ikke tar medisinene? Skal jeg bare fortsette å se hvordan det går? For meg er det uaksebtabelt å ta medisiner som de sier kan skade barnet mitt... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå