Gå til innhold

Når fortelle nyheten?


EliseAAA

Anbefalte innlegg

Heisann ;)

Jeg er gravid for første gang nå, men er bare knappe 5 uker på vei.

De kommende besteforeldrene (spesielt på min manns side) har ventet veldig på å få bli besteforeldre, siden de hadde mange mislykkede prøverørsforsøk i sin tid. De fikk til slutt bare ham som nå snart skal bli far ;)

Vi gleder oss enormt til å fortelle til de at de skal bli besteforedre til høsten. Jeg bare lurer på, -Når kan vi fortelle det synes dere? Når er det vanlig å fortelle det til så nær familie..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 5 + 4. Vi fortalte det til mine foreldre på søndag. Klarte ikke holde det inne. Foreldrene hans bor litt lenger unna så dei venter vi litt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok =)

Jeg har akkurat diskutert litt for og imot med min kjære, og vi har funnet ut at vi skal fortelle det på søndag som kommer. Da er jeg 5+2, det får holde!! Hihi..

Hvordan var reaksjonen deres da?

Utrolig spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei blei kjempe glade!! Blir første barnebarnet deira. Mamma er begynt å strikke babysokker allerede! Så får håpe alt går bra! Er jo kjekt å dele med dei tidlig så ein har noen å snakke med om ting man lurer på slik. Men har tenkt å vente med å seie det til mine søsken og venner til jeg nærmer meg 12 uker. Så får vi se om jeg klarer det. Glipper vel ut før er jeg redd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 5 uker på vei og har tenkt å vente en måned til med å fortelle til familie, hvis jeg klarer å holde meg. Skal si det til min familie på min mormors bursdag tenkte jeg. Det blir vel en fin gave å få bli oldemor;)

 

Men det man får vel fortelle det når man føler for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 8, og har fortalt det til nærmeste familie og aller nærmeste venner. Vet det er en del strikkeproduksjon der ute allerede, det er så godt å kjenne at de amn er glad i gleder seg med oss! Hadde tenkt å vente til uke 12 med å si noe til kolleger, men da jeg er relativt nygift og kom hvit i fjeset på jobb og brått endte opp 50% sykemeldt skjønte jo alle hva som foregikk :P Synes det er litt tidlig, men vi får håpe alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal "forsøke" å vente til det er gått nesten 3 måneder. Så ingen blir skuffet om noe skulle gå galt... Ellers, så måtte jeg fortelle det til de nermeste på jobb. Jobber på et laboratorium, og det er enkelte analyser jeg må holde meg unna. Litt rart at det til sammen nå er 6 personer som vet det, men ingen av foreldrene våre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...