Jolina<3 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Noen som vet om de fortsatt tilbyr lystgass der???
Marianne87 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg fødte der for litt over 1 år siden, da fikk jeg hvertfall masse lystgass:p
Liljekonvall<3 Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 jeg var på omvisning der for 1 uke siden, og ble fortalt at de tilbyr lystgass på alle avdelingene.. =)
Jolina<3 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2009 OK takk for svar:) Det var godt å vite.. håpe de ikke slutter med det i løpet av året^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå