Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Tenker ikke på den lille scotteren da..men har ikke emaljunga en romslig og god sportsvogn også? Kommer til å selge duo vognen min når jenta mi kan sitte, for liker ikke sportsdelen på vognen jeg har...noen med erfaring med denne vognen? Er den helt lik en valig emaljunga duo vogn? pris?
Alltid Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Du tenker kanskje på Cangarooen? Det er en sportsvogn som er romslig. Har ikke erfaring med den men har lyst på den... Koster oppunder 6000 så er ganske dyr den også. Du kan se nærmere på den på www.emmaljunga.se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå