Ludviginne - mamma!! Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Pappa fyller 60 i mars... Noen som har noen gode tips om gave, han har som de fleste på denne alderen, det han trenger... Fra junior holder jeg på å lage en pute med bilder av junior på, men trenger lissom noe fra oss i generasjonen over også tips mottas med STOR takk!!!
BigHorns Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Ta ein tur til fotogarfen å ta et fin bilde av alle å få det fremkaldt på lærret. Så har han et minne han kan se på hverdag.
? ? M@mmamia Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Billetter til en konsert, teaterforestilling el.liknende. Litt avhengig av hvor du bor selvfølgelig ...
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 det skulle jeg foreslå også.. og jeg tenkte på at, om du har søsken og de har barn f.eks. setter han sikkert pris på å få bilde av hele familien sin
Ludviginne - mamma!! Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2009 Takk for tips! Tenkte faktisk på familiefotografering, men vet at mamma ikke liker det... Har lett etter konserter og sånt som kan være egnet, men dessverre ikke funnet noe i nærheten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå