Elvegris Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Tjoho! Etter en tre-fire prøveperioder inkl en veldig tidlig spontanabort, viser plutselig clearblue'en to streker Jeg har ikke hatt "vanlig" mens etter den laaange blødning ifm tidlig-SA'en, så tenkte i grunn det var lite sannsynlig at noe ville skje nå. Men testet i helgen for å være sikker før et planlagt glass vin - som det ikke ble noe av da Lykke til til alle prøvere!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Grattis Elvegris Din heldiggris!!! ;-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Gratulere!!! Så kjekt!!!!
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Gratulerer!!! Så artig! Akkurat det samme drømmer jeg om... Hadde en tidlig SA for ei uke siden som mer eller mindre var som en sen mens, men siden jeg hadde testet positivt i mellomtiden, var skuffelsen selvfølgelig stor... Håper på ny spire så snart som mulig ;-) Håper spiren denne gang sitter godt og at du får et strålende svangerskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå