Gå til innhold

Spontant gravid til tross for PCOS:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut på søndag etter å ha hatt ømme brystvorter i en ukes tid at jeg er gravid:) Ble kjempeglad, jeg har alltid lurt på om jeg kunne bli gravid. Uansett hva som skjer nå, vet jeg at jeg kan få sjansen igjen. Har noen utfordringer siden jeg og kjæresten gjorde det slutt den helgen barnet ble unnfanget... men nå skal vi prøve å få det til å fungere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så utrolig masse! Dette var jo kjempegøy! Lykke til med barnefaren, det ordner seg sikkert:)

Skrevet

Tusen takk! Har gått på hormonkur for tre år siden med eksen, med alt det medfører. Hadde lite lyst til det igjen. Så ble veldig overrasket da (alle tre) graviditetstestene viste positivt:) Barnefaren bor i Oslo og jeg i Bergen, så vi har nok av utfordringer. Men, han elsker barn og er klar for å stille opp, så jeg har stor tro på at vi skal få til dette her:)

Skrevet

Åhh! Grattis!! Det är ju supert!

Har också prövat kurer utan att lyckas och blivit gravid helt på naturlig väg. :) Fantastisk känsla!

Hoppas det ordnar sig med barnet far och avståndet mellan Oslo-Bergen.

Skrevet

Hei Sweet Georgia Brown:) Naturlig er tydeligvis det beste! Han kommer hit i morgen, så blir en spennende helg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...