Gå til innhold

Igangsettelse pga høyt blodtrykk???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen erfaringer.

Jeg er i 37+2 og var hos jordmor i dag. Blodtrykket var 150/110. Har hatt høyt hele tiden, men det stiger for hver uke.

Skal på sykehuset i morgen for kontroll. Urinen er fin og ikke spesielt mye vann i kroppen. Sitter de igang fødselen bare på grunnlag av høyt blodtrykk?? Noen som har erfaring?? Er kjempe klar da, så håper. . . .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble satt igang pga høyt blodtrykk med førstemann (150/110)... Men jeg hadde da svangerskapsforgifting, dvs jeg hadde også proteiner i urinen og masse vann...

 

Vet ikke om de setter igang bare pga blodtrykket, siden du ikke har andre symptomer.. Er jo veldig deilig å slippe å bli satt igang om man ikke må.... selv om du kanskje begynner å bli lei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...