rotus77 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Hei. Noen erfaringer. Jeg er i 37+2 og var hos jordmor i dag. Blodtrykket var 150/110. Har hatt høyt hele tiden, men det stiger for hver uke. Skal på sykehuset i morgen for kontroll. Urinen er fin og ikke spesielt mye vann i kroppen. Sitter de igang fødselen bare på grunnlag av høyt blodtrykk?? Noen som har erfaring?? Er kjempe klar da, så håper. . . .
Tomaten Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg ble satt igang pga høyt blodtrykk med førstemann (150/110)... Men jeg hadde da svangerskapsforgifting, dvs jeg hadde også proteiner i urinen og masse vann... Vet ikke om de setter igang bare pga blodtrykket, siden du ikke har andre symptomer.. Er jo veldig deilig å slippe å bli satt igang om man ikke må.... selv om du kanskje begynner å bli lei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå