Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg vil gjerne sende noe hyggelig til kjæresten min på valentines day, vi bor ikke sammen, og jeg får ikke se ham hele helga... noen som vet om noen greie nettsider for å sende en overraskelse og et kort... helst ikke blomster, det synes han er så jentete... gjerne konfekt eller noe annet hyggelig:)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 http://www.konfektgalleriet.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå