lego Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Tror kanskje jeg har fått soppinfeksjon... :s Det klør noe helt vannvittig ihvertfall... Er det noe jeg kan kjøpe og smøre på?
Mayken Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Du kan fint bruke Canesten og hvis det ikke funker, kan du prøve en kombipakke med vaginal piller og krem. Jeg er veeeeldig plaget med sopp dette svangerskapet, har aldri hatt det før. Tror jeg har brukt 4 kurer eller noe. Canesten funket ikke så bra på meg, så jeg har nå forsøkt noe som heter preneval eller noe sånt, da klarer jeg å holde det litt i sjakk bare med kremen.
lego Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 Takk for svar! Har aldri vært plaget med sopp jeg heller, så jeg er litt grønn på det området kan du si. Men det er greit å kjøpe og prøve det uten å ha snakket med lege, ikke sant? Har ikke time hos legen før om 14 dager se, og det pleier å være vanskelig å komme gjennom på tlf...
Mayken Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Det jeg fikk beskjed om, var at det er greit å prøve det ut, hvis det ikke hjelper skal man kontakte lege for å finne ut om det kan være noe annet enn sopp. Men husk at hvis du skal bruke vaginal-pillene, skal du ikke bruke den stangen til å føre den på plass, bare fingrene, akkurat som om du skal sette på plass en tampong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå